Jumaat, 12 Mac 2010

Jom join giveaway

Friday, March 12, 2010

Salam Jumaat...Jom Join Giveaway!


"Kadang-kadang Tuhan sembunyikan matahari, DIA datangkan petir dan kilat. Kita tertanya-tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya Tuhan hendak memberi kita pelangi"

Salam Jumaat buat semua teman2 bloggers. Sempena Hari Jumaat yang mulia ini, ita nak mengadakan giveaway untuk semua teman2 blogger yg banyak memberi sokongan buat ita. Kunjungan yg tidak putus2 dari anda semua bagi ita adalah satu tanda anda menyokong ita...terima kasih byk2.

Giveaway ini terbuka untuk teman2 blogger di seluruh Malaysia, tak ada apa2 syarat yg berat,
hanya tinggalkan 1 komen je kat sini, terbuka hingga 16hb Mac 2010 jam 12.00 tengahari. Kalau ada yg nak buat n3 ttg giveaway ni kat blog masing2pun boleh...utk itu, ita akan ambil kira sebagai 2 komen dlm undian nnt , tolong inform kat ita dlm komen anda nnt dgn memberikan alamat blog ye :-).

Keputusannya inshaallah akan diketahui pada hari yg sama, 16hb Mac 2010, jam 8.30 malam....undian akan dibuat secara random ikut stail dulu-dulu "goncang & ambil"...kita tunggu siapa yang dapatttttttttttt!!!!!! okkkk...jom ramai2 join yer....the more the merrier....yg dah jadi follower ita, tolong khabarkan kat kawan2 yg belum follow untuk join giveaway ni...:-)))

Semoga dgn ini akan lebih mengeratkan lagi silatulrahim antara kita...amin :-)))



2 biji piring VCR, Sugar Bowl bunga Rose, 4 helai 'Pink Roses Napkins'







Salam semua......

Kat atas nie bukan lah dari blog saya.Tapi dari blogger yang saya selalu melawat ke blog dia.Kalau sesiapa berminat bolehlah melawat ke blog beliau.....http://itajeff68.blogspot.com/

0 ulasan: