Isnin, 25 Mei 2009

Ntah ape-ape ntah

Lama x meluahkan rasa kat blog nie.Ada jgk nanti jd tukun.Sibuk sgt dlm 2 minggu nie,pastu bdn x brape nk sdp.Perubahan hormon agknye coz br cuba ambk pil hormon.Mintak-mintak lah Tuhan perkenankan hajat aku dgn abg tahun nie.Amin.19hb aritu aniversary yg ke 7 tahun (klu x silap sama dgn birthday Madey).Jap jekan masa berlalu dh 7 tahun melayari gerbang perkahwinan.Alhamdulillah kami sgt bahagia.Dengan keletah seorg hero bernama Haikal Irsyaduddin.Byk pengalaman selama 7 tahun bergelar isteri.Bayangkan dari seorang remaja yg baru naik,kepala tengah gila nk enjoy time tu,aku dilamar oleh org yg betul-betul nk bela ngan bimbing aku.Mungkin memang dh jodoh kot.
Zali memang istimewa.Mungkin betul jgk sesetengah org kata org nama Zali nie cool.Susah nk dgr dia mrh-mrh,susah nk dgr dia membebel(x mcm aku yg kuat membebel).Dia syg sgt kat ank dia,smpi kekadang bleh jd gaduh klu aku asyik mrh sikecik tu.Dia memang seorang suami yg baik.Syukur alhamdullillah Tuhan kurniakan aku suami seperti dia.
Alah,baru nk celoteh skit kat sini bos dh suruh aku wat keje.Takpe nanti sambung eh....

0 ulasan: