Sabtu, 13 Jun 2009





Salam pada semua.......


Seorang insan bernama suami.....


Selamat Hari Bapa Abang....Semoga ikatan yg sudah berusia 7 tahun ini akan berkekalan hingga keakhir hayat...


Terus terang saya katakan pada abang 'Saya Sangat Menyayangi Abang' walaupun keegoaan diri untuk menyatakannye.


Abang seorang ayah dan suami yg amat saya kagumi.Tidak pernah untuk saya luahkan pada abang secara berterus terang.Mungkin malu atau juga mungkin egoan diri yg tinggi....

Dari hari pertama perkenalan kita hingga kesaat ini,saya rasakan abang amat istimewa.Abang teramat baik buat diri saya,abang dah banyak mengajar saya erti kehidupan,abang seorang suami dan ayah yg penyabar.Abang dh banyak bersabar dengan kerenah saya.Terima kasih yg tak terhingga kerana abang menerima saya seadanya...

Abang,masih segar dalam ingatan saya ketika abang melamar saya,di hari bersejarah kita,dihari Haikal dilahirkan,dikala saya sakit.Abang tak pernah mengeluh disisi saya,abang sentiasa memberikan kata-kata semangat untuk saya.'You're great man my Love'.

Abang,kekadang saya terfikir,adakah saya isteri yg baik untuk abang?Adakah saya wanita yg abang cari selama ini?Adakah saya akan menjadi isteri yg solehah di akhirat kelak?

Abang,disini saya ingin meminta ampun dan maaf diatas segala kesalahan saya terhadap abang selama ni.Rasanya saya dh banyak buat dosa pada abang.Saya selalu merajuk,selalu marah-marah pada abang.Maafkan saya bang.Saya tak akan temui lagi insan seistimewa abang.....

Diakhir kata,

'SAYA AMAT MENYINTAI ABANG.INSYAALLAH KALAU DIIZINKAN ALLAH SEHINGGA KEAKHIR HAYAT SAYA'.Saya juga berharap abang pun begitu....

0 ulasan: