Isnin, 27 Julai 2009

Hilangkan Tension

1) Bekas kekasih saya- dah kawin ngan org lain.......(ngan kwn saya gaks)
2) Saya sedang mendengar– Lagu 'You Are Not Alone'-from MJ
3) Mungkin saya patut– pergi hospital hari nie untuk buat treatment (dah malas nk g)
4) Saya suka– berangan untuk mendptkan sesuatu....
5) Sahabat-sahabat saya– semuanye baik2 belaka dan terlalu ambil berat pasal saya
6) Saya tak faham– kenapa bebdk tmpt keje saya x phm2 yg saya masih xleh g keje....
7) Saya kehilangan– Mak pada umur 18 tahun
8) Ramai yang berkata– “Mai,awk dh ok ke skarang?"
9) Cinta itu adalah– terlalu indah untk diterjemahkan....
10) Di suatu tempat, seseorang sedang– berdukacita…Kepada yang berkenaan, saya sudi “meminjamkan” telinga untuk mendengar masalah anda....
11) Saya akan cuba– menjadi sahabat yg baik pd semua kwn2 saya
12) Perkataan SELAMANYA membawa maksud– Forever
13) Telefon bimbit saya– Sony Ericson W910i (cm nk tukar....dh lama sgt pki hp nie)
14) Bila saya terjaga– saya akan tengok Haikal dan Zali disebelah (takut dia org tinggalkan saya)
15) Saya paling meluat– org yg suka tikam belakang....
16) Pesta/parti adalah– bukan type saya
17) Haiwan yang paling comel pernah saya temui– Kucing (Chiki-sampai skarang masih dalam jagaan saya.Dh 6thn)
18) Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah– 20 tahun (dilamar)
19) Hari ini– saya rasa tension sgt coz....
20) Malam ini saya akan– menonton rancangan kegemaran 'Gugu Gaga Erra'
21) Esok pula saya akan– hantar dan ambil Haikal ke sekolah
22) Saya betul-betul inginkan- anak.....(huhuhu....bila ye akan tiba masanye?)
23) Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini– nape kuar pinples nie?
24) Pusat membeli-belah atau arked permainan- saya pilih 'pusat membeli belah' sebab saya suka shopping
25) Makanan Barat atau Jepun?– x berape minat,tapi saya lbh suke makanan Barat dari Jepun
26) Bilik yang terang atau gelap?– Samar-samar...leh x?
27) Makanan segera adalah– klu terdesak (terlalu lapar atau malas nk masak)
28) Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang- "Nanti aku call ko blk"
29) Siapa yang anda ingin tag:- sesiape jerks

0 ulasan: