Khamis, 27 Ogos 2009

Salam pada semua....

Pertama sekali aku nak ucapkan selamat menjalani ibadah puasa.Alhamdulillah diberi kesempatan lg untuk menyambut Ramadhan tahun nie...(walaupun nie dh hari ke 18 kita berpuasa)
2,3 minggu nie aku memang sibuk gile,sampai xde masa nk update blog,nk ber FB dan jgk nk baca email.Sorry sesgt pada kekwn yg hantar email ataupun msj kat FB.

18.08.09 aku pg checkup kat hospital X-ray tangan,doktor kata leh cuti lg sebln.Tapi aku dh boring tahap Gaban so aku ckp kat doktor aku nk keje.Doktor kata klu itu decision aku,key leh keje tapi keje2 yg ringan.19hb aku dh start keje....huh...msk2 keje je,tengok atas table aku melambak report 2 bln yg tertangguh.Nsb baik x sambung MC lg.

Nie la table aku dgn report 2 bln yg tertunggak.Pas keyin kat komputer kena tulis dlm buku audit...Cm nk pecah gak kepala masa tu....
Dpt buat separuh duk jap tarik nafas dan ambk gambar untk update blog...

Dh penat sgt,tulisan pun dh mcm cakar ayam...hehehe....(nsb baik aku lefthanded,so leh la menulis dgn lajunye)


Key,dh cerita pasal naik keje,hari Selasa (25/08/09) Haikal demam.Pg aku tengok key lg,cume dia complain kepala dia berpusing-pusing.Maknanye pening la tu.Zali bwk g klinik,doktor kata x pape.Xde simptom H1N1,tapi panas bdn dia 38.5.Tengahari aku blk rehat g tengok dia kat rmh org yg jaga dia.Dh ok,dh main lari-lari.Aku dh x risau la time tu.Ptg ambk dia,dia bgtau kepala dia pusing2 lg....Aku bg dia mkn ubat,dlm kul 9 lbh nmpk dh ok.Sinse aku ngan Zali bgn sahur,Haikal pun bgn gak.Dia ckp kepala dia pusing2 lg,pastu muntah byk sgt.Aku cek suhu bdn dia 39.5.Zali kata bwk g spital jela.

Dlm perjalanan g hospital,masa tu br pukul 5pg.Haikal muntah sekali lg kat dlm kete.Sian sgt masa tu,bdn dia dh lembik.Sampai kat EA HBP,doktor ckp kena msk wad.Aku ngan Zali masa tu dh panic gak,nsb baik doktok kata Haikal xde simptom H1N1.Cuma kurang glugos ngan air dlm bdn.

Dan buat pertama kali,selama 6thn aku bsrkan Haikal.Hari tulah kali pertama aku lihat Haikal nangis kuat sgt,aku tau dia sakit masa msk air ngan ubat.Byk kali dia kena injection dgn doktor,sampai aku x smpi hati tengok keadaan dia masa tu.Mengalir air mata seorg ibu.....

2 hari 1 mlm duk kad wad,doktor bg blk.Biasala Haikal,bila dh sihat mula bersilat blk.Sampaikan kat atas katil wad pun jd.Alhamdullillah Haikal x pape....Ibu ngan Ayah risau sgt....

Kat bwh nie gambar Haikal yg sempat ibu snap masa nak discharge hospital.....


0 ulasan: